Roncstelepszökevények

Bakancslistához adom
Graveyard Carz
amerikai reality-sorozat, 60 perc, 2011

Értékelés:

10 szavazatból
Szerinted?

Csatlakozzon restaurátor szerelőnkhöz és őrült, roncstelepi hullarabló csapatához, amint azért küzdenek, hogy halott izomautókat új életre keltsenek. Az autókat eredeti állapotuknak megfelelően állítják helyre, ez azt jelenti, hogy mindegyik verdának pontosan ugyanolyannak kell lennie, mint amikor évtizedekkel ezelőtt gyártották. A legapróbb csavarig és drótocskáig - a restaurálásnak ez a szintje már-már túlzásba viszi a tökéletességet. Hogy teljesítsék reménytelen feladatukat, hőseink egyfolytában leharcolt alkatrészekre, kallódó motorokra és elfeledett legendákra vadásznak.

Évadok:

Stáblista:

Hozzászólások

Szerinted?
10/10
Missa 2015 febr. 09. - 13:35:44 10/10
Tök jó ez a sorozat, az a baj, hogy Viasat Explorer csak a 2011-es évadot adja le, isten tudja már hanyadszor...
10/10
Missa 2014 jan. 12. - 15:49:05 10/10
Mint USA Muscle Car rajongó, sõt MOPAR rajongó nagyon tetszik a sorozat.
De könyörgöm, ha már lefordítanak egy angol szöveget, miért nem nézetik át egy szakértõvel?
Olyan fordítási bakik vannak benne...
"SPOILER"
"Itt egy Dodge Challenger 1970-bõl, 440-es hat hengeres motorral, itt egy xy 383-as hat hengeres motorral. Egy TA Challenger 340 köbcentiméteres, hat hengeres motorral. Csak a 1971-es Plymouth AAR Cuda-t árusították elõl kisebb, hátul nagyobb abroncsokkal. Stb."
1. a 440-es Six Pack motort fordította hat hengeresnek. Nos ez egy 440 köbinches (7200 cm3), 6(!) torkú karburátorral szerelt V8-as motor volt. A 383-as Six Pack, egy kb. 6200 cm3-es, hat torkú karburátoros, szintén V8-as. A Dodge Challenger 340 T/A, egy V8-as, 5500 cm3-es, Six Pack-os (hattorku karbis) motorral szerelt Trans Am autó volt. Mint ilyen az említett Plymouth Cuda AAR testvére és ennek is különbözõ abroncsai voltak elõl-hátul...
Tudom, mert ilyen Challengerem van nekem is, lásd a képen :-)
10/10
tiramiska 2013 jan. 30. - 09:27:28 10/10
Nah, itt nem gagyiznak... :)