Anton Corbijn holland fotóművész ikonná változtatta témáit - David Bowie-tól a Nirvanáig és Nicolas Cage-ig -, elkapta és megsokszorozta nagyságukat. Corbijn a múlt század egyik legfontosabb vizuális művésze, munkái ott tündökölnek a múzeumok falán és a Rolling Stone magazin címlapján is. Mi ösztönözte hát a mestert, hogy az állóképről mozgóképre váltson? Első rendezői munkájának, a Controlnak - a Joy Division történetének - elkészítésével Corbijn egy számára addig ismeretlen területre tévedt: a hollywoodi elit környékére, s ezzel kockára tett mindent egy új látásmódért.
Figyelem: A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik, csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg, amik jóváhagyást kapnak. Kérjük, forrásmegjelöléssel támaszd alá a leírtakat!
nekem a 90 körül csinált színkavalkádos képei jönnek be (Depeche Mode: Policy Of Truth borítóképek, U2: Achtung Baby borítóképek, stb.), zseniálisan bánik a színekkel, a fényhatásokkal.
(amúgy a History leadta HD-ban a filmet azóta, megvan.)
Láttam-láttam! :)
Véletlenül sikerült elcsípni, az elsõ pár percrõl le is maradtam. Érdemes megnézni, nagyon jó kis film. Pár éve láttam Corbijn kiállítását. Nekem a "kék" képei tetszettel a legjobban.
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások