Jennifer Lawrence végighaknizta a világot a napokban

Élő adásban rúgott be, közben elmondta, hogy flörtölt Larry Daviddel, valamint az is kiderült, hogy csak három percet bírt a Fantomszál című Oscar-díjra jelölt filmből, és a Vörös veréb vetkőzős jelenetéről is beszélt.

A színésznő végigturnézza az internetet és a tévéket a Vörös verébbel, meg persze saját egyéniségével. Stephen Colbert esti talkshow-jába hívta a színésznőt, ahol leitatta rummal, és közben kedélyesen elbeszélgettek. Bár a színésznő és a showman is abszolút rögtönzésnek állította be az italozást, azért minden gyönyörűen meg volt komponálva. A színésznő nem épp hízelgően beszélt Weinsteinről, valamint az amerikai politikáról.

Még érdekesebb azonban Marc Maron WTF podcastja, amelyben a színésznő azt fejtegeti, hogy a Fantomszál című Paul Thomas Anderson-filmből csupán három percet bírt. A film arról is nevezetes, hogy ez volt Daniel Day Lewis utolsó munkája, a többszörös Oscar-díjas színész ugyanis pár hónapja bejelentette visszavonulását a színészettől. Lawrence így beszélt a félresikerült filmélményéről:

„Három percet bírtam… Három kemény percet… Bocsánatot kérek mindenkitől, aki szerette a filmet… Három perc volt, és én azt gondoltam, ó… ez csak a ruhákról szól? [Daniel Day Lewis karaktere] egy nárcisztikus szociopata és egy művész, szóval minden lány belezúg, mert a pasi miatt rosszul érzi magát, ez lenne a szerelmi történet? Láttam már ilyet, tudom, milyen ez, nem kell megnéznem ezt a filmet.”


A színésznő a napokban a Today Show-ban is vendégeskedett Ausztráliában, ahol a Vörös veréb című film meztelen jeleneteiről is beszélt:


„Nagyon ijesztő volt igent mondani a filmre, mert tudtam: az egyetlen mód, hogy elmondjam a történetet az lesz, ha a jelenetet teljesen meztelenül vállalom. Eltartott egy ideig, mire igent mondtam, és előző éjjel semmit nem aludtam, és nyilván borzasztóan ideges voltam, mert egy osztály előtt állni teljesen meztelenül, az tényleg rémálom. De azután, hogy befejeztem a jelenetet, erősnek éreztem magam.”

via Consequence of Sound, NME