Legyen szó egy menő napszemüvegről, a "világ legerősebb kézifegyveréről", egy aprócska autóról vagy egy borfajtáról, egy sikeres film nagyon be tud segíteni a marketingnél - de persze ezzel is vigyázni kell.
Van úgy, hogy félremegy a marketing, és csak a moziban ülve jövünk rá, hogy ez a film nem olyan, mint ahogy hirdették.
Összegyűjtöttük azokat a legszórakoztatóbb és/vagy legmeghökkentőbb eseteket a filmtörténelemből, amikor a stúdiók feláldozták az igazmondást a figyelemfelkeltés oltárán.
Bár a tavalyi őrület elmúlt a közszeretetnek és közutálatnak egyszerre örvendő Netflix-sorozattal kapcsolatban, a széria második évada is tökéletes választás a borongós év eleji napokra. Kritika.
Nem fogod elhinni, mit találtak ki a népszerű Netflix sorozat gyártói és a Coca Cola marketingesei a közelgő harmadik évad kapcsán!