Mickey Rourke-kal a 9 és fél hét és az Angyalszív után bármit el lehetett adni. És ő be is vállalt mindent, ha kapott érte 1-2 milliót.
Az 1991-es Harley Davidson és a Marlboro Man minden idők egyik legostobább, de egyben legszórakoztatóbb filmje. Igazi B-kategóriás marhaság, aminek minden perce bűnös élvezet. Már eleve a két főszereplő, Mickey Rourke és Don Johnson is a karikatúrába hajló, tesztoszteronszagú macsóság mintapéldányai, hiszen az egyiküket a legismertebb amerikai motorról, a másikat a legismertebb amerikai cigarettamárkáról nevezték el.
Egy motoros és egy cowboy: az idealista amerikai hazafiasság esszenciájának legközhelyesebb kivetülései. Mindkét macsó archetípus szűk nadrágban száguld a végtelen amerikai sivatagban, azzal a különbséggel hogy vad musztángok helyett füstöt okádó motoron ülnek, de ugyanúgy beverik a rosszarcú banditák képét, ahogy a hozzájuk hasonló, szabadságszerető hollywoodi igazságosztók tették az elmúlt 100 évben.
Már a film nyitójelenetben kiakad a kúlságmérő: a fiatal, és még egyáltalán nem szétbotoxolt képű Mickey Rourke kockahasat villantva cigarettázik a július 4-i tűzijátékot nézve, majd szertartásosan felvéve a bőrcuccait, motorra pattanva magára hagyja a szex után elégedetten doromboló, pucér nőjét az motelszobában, és egy Bon Jovi-sláger dallamaival kísért montázsban átmotorozza fél Kaliforniát!
A folytatás is olyan, mintha egy folyton jó csajokról és gyors motorokról fantáziáló, pattanásos kamasz írta volna a forgatókönyvet: Harley Davidson megáll rendet tenni egy benzinkútnál, ahol épp marcona alakok akarják kirabolni a szende pénztároslányt.
De Harley Davidson barátja, Marlboro Man is maga a cowboycsizmás-sheriffkalapos macsóság idealizált mintaképe, az a fajta tökös alfahím, aki hírből sem ismeri a politikai korrektséget, és még egy csupa indián törzsvendégből álló didibárba is képes vigyorogva besétálni, hogy aztán laposra verje a helyi törzsfőnököt:
Na ilyen jeleneteket kapunk vagy másfél órán át, miközben a két reklámember kirabol egy páncélfurgont, hogy segítsen egy bajba jutott barátnak, de ezzel magukra haragítják a helyi bűncézár összes feketekabátos maffiózóját. Mickey Rourke egyébként óriási marhaságnak tartotta az egész bőrnadrágban keménykedős sztorit, és csak azért vállalta el a főszerepet, mert 2,7 millió dollárt kapott érte a Metro-Goldwyn-Meyer stúdiótól.
A halálkártya
Egy pakli tarot kártya nemcsak néhány színes lap. Sokkal több annál: van, akinek az élete van benne. És van, akinek a halála. Néhány jó barát talált egy régi kártyapaklit, amelynek 78... Időpontok
A majmok bolygója: A birodalom
Több nemzedékkel Caesar után a harmóniában élő majmok jelentik a domináns fajt a bolygón, míg az emberek arra kényszerültek, hogy rejtőzködve éljenek. Mikor egy új, zsarnoki... Időpontok
Macskák a múzeumban
Vincent, a fiatal macska és Maurice, az egér kalandos úton érkezik meg a világhírű szentpétervári Ermitázs múzeumba. Ott találkoznak egy elit macskaosztaggal, amely évszázadok óta védi... Időpontok
Vincentnek meg kell halnia
Vincent átlagos volt mindaddig, amíg nem akart mindenki az életére törni. Úgy tűnik egyik napról a másikra közutálat tárgya lett, és aligha van olyan ember a környezetében, akiből nem... Időpontok
Mind idegenek vagyunk
Adam (Andrew Scott – Ripley, Sherlock) író, aki egy frissen átadott, modern londoni toronyház egyik lakásában él egyedül. A háznak rajta kívül csak egy lakója van, Harry (Paul Mescal –... Időpontok
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!