Chris Hemsworth nem ért rá, úgyhogy a testvérei akcióznak helyette a dzsungelben Russell Crowe irányításával.
Hörcher Gábor Emma és Eddie – A képen kívül című dokumentumfilmjében lehull a lepel a szexuális tartalmat szolgáltató platform egyik népszerű párjáról. Kritika.
Egy tragikus szerelem történeteként meséli el az énekesnő életét a Back to Black, és közben megkapjuk az összes nagy slágert.
Molly Manning Walker Cannes-ban díjazott első filmje egy egész generációról fest látleletet – meglehetősen kiábrándítót. Kritika a Hogyan szexeljünk című brit filmről.
A Kék Pelikanból kiderül, hogyan tudták az élelmes magyarok a 90-es években hamisított vonatjegyekkel körbekalandozni Európát. Kultgyanús film született!
Hajdu Szabolcs független filmes mester ismét minimál költségvetésből varázsolt kis magyar valóságot – színpadról a vászonra. Kritika a Kálmán-napról.
Kerek húsz évvel az azóta kultfilmmé vált első Bajos csajok után szerencsére a magyar mozikba is befutott a Z-generáció ízlésére szabott musicalverzió – nem csak fiataloknak! Kritika.
Sorozatok, saját gyártású egész estés filmek, licenszelt és gyerektartalmak, illetve dokumentumműsorok is várhatóak. Szóval ha rajtuk múlik, nem fogunk unatkozni!
Debütáló hétvégéjén 81,5 millió dollárt hozott az észak-amerikai mozikban, világszerte elért eredménye pedig már a 180 milliót nyaldossa.
A Kerülőutak rendezőjeként ismert Alexander Payne egy csendes (utó)karácsonyi filmmel talált újra magára, miközben Paul Giamatti végre főszerepben remekel. Kritika a Téli szünetről.
Kritika a zsidó közegben játszódó, de szívhez szóló, egyetemes történetével mindenkit megszólító Lefkovicsék gyászolnak című filmről.
A legismertebb jamaicai zenész életéről szóló film túl ünnepélyes hangulatú, ezért csak mérsékelten izgalmas, de arra jó, hogy építse tovább Marley legendáját.
Boross Martin bemutatkozó nagyjátékfilmje úgy beszél aktuálpolitikáról, hogy egy szó sem hangzik el benne pártokról vagy a NER-ről.
Jonathan Glazer cannes-i nagydíjas filmje olyan nézőpontból mutatja be a halálgyárat, ahogy még sosem láthattuk. Kritika az Érdekvédelmi terület című alkotásról.
Az Elvis című Baz Luhrmann-film után bő másfél évvel újabb, szokatlan szemszögből elmesélt életrajz érkezett a Királyról – ezúttal az énekes élete asszonyát főhőssé téve. Kritika Sofia Coppola Priscilla című alkotásáról.